Megoldásaink generálkivitelezők számára
Mi az Üvegkapu?
Az Monitoring- és Adatszolgáltató Rendszer, azaz az Üvegkapu célja, hogy valós időben tartsa nyilván az építési munkaterületen foglalkoztatott munkavállalók és vendégek építési munkaterületre való be- és kilépéseinek adatait.
Az Üvegkapu rendszer a NAV, Az Építésfelügyeleti Hatóság és a Foglalkoztatás-felügyeleti Hatóság számára is információt továbbít arról, hogy egy adott építési területen éppen hányan és kik dolgoznak.
Az Üvegkapu és az azzal kompatibilis beléptetőrendszer használata KÖTELEZŐ a közbeszerzésekről szóló törvény hatálya alá tartozó valamennyi, legalább 700 000 000 forint becsült értékű építési beruházás kivitelezése során, amennyiben annak közbeszerzési eljárása 2021. december 31-ét követően indult.
Predor - Üvegkapu kompatibilis beléptetőrendszer
Üvegkapu kompatibilis beléptetőrendszer
Saját fejlesztésű Predor beléptetőrendszerünk képes a törvényi előírásoknak megfelelő adatszolgáltatást nyújtani az Üvegkapu számára. A Predor fejlesztőcsapata gyors és hatékony megoldást nyújt akkor is, ha bármilyen egyedi, speciális igénye merül fel.
Kérje személyre szabott ajánlatunkat
Kollégáink segítenek a technikai kérdések megválaszolásában, illetve teljes körű ajánlatot adunk az Ön igényeire szabott beléptetőrendszer kialakítására, melynek része
- az ingyenes helyszín felmérés, tervezés
- a telepítés
- igény esetén egyedi fejlesztés
- a karbantartás és a support
Miért érdemes a Predort választani?
- A rendszer hardver- és szoftverfejlesztőiként bármilyen egyedi igényét rövid határidővel megvalósítjuk
- Gyártói supportot illetve teljes körű kivitelezést is vállalunk
-
A beléptetés mellett a professzionális munkaidő-nyilvántartást is megvalósíthatja egyszerre
- Grafikus riportok
- Automatizált bérillesztés
- PDF jelenléti ív
- Bármilyen munkarend, szabadságok, beosztás, túlórák, pótlékok, szünetek kezelése
- Vészhelyzet esetén a terület gyors evakuálásában ngyenes mobilakalmazásunk is segítségére lesz
- A GDPR adatok kezelése sem okoz gondot, a rendszer a beállított szabályok szerint szabályozza a személyes adatok tárolását
- A Predor rugalmas, bővíthető, bármilyen rendszerrel összekapcsolható
Üvegkapu kompatibilis beléptetőpontok kialakítása
Üvegkapu kompatibilis beléptetőpontok kialakítása
A rendszert a következő ábra szemlélteti. Főbb elemei:
- Helyszíni Felügyeleti Egység (az Üvegkapu technikusa telepíti)
- Predor vezérlőegység és szoftver alkalmazás Üvegkapu kommunikációs modullal
- Mechanikai beléptető egység (forgóvilla, forgókapu stb.)
Predor hordozható biometrikus terminál
Ez az innovatív eszköz megoldást nyújtunk olyan kisebb építési beruházások átlátható kezeléséhez, ahol az Üvegkapu rendszer nem kötelező, és drága beléptetőpontpok kialakítása nem célszerű.
Főbb tulajdonságok:
- Hordozható kivitel
- Érintőképernyős kijelző
- Beépített kártyaolvasó
- Suprema ujjlenyomat-olvasó
- Vezeték nélküli kommunikáció
- Önálló működési mód
- 99 egyedi jogcím
- 1 000 000 esemény tárolási kapacitás