Predor Cloud

A Predor Cloud felhőalapú munkaidő-nyilvántartó rendszerrel felügyelheti a munkavégzést akár fizikai eszközök telepítése nélkül is.
A pontos munkaidő elszámolás különösen fontos, ha munkavállalói különböző helyszíneken dolgoznak.
Felejtse el a hiányos, kézzel kitöltött jelenléti íveket! A rendszer aláírható, PDF jelenléti ívet generál.

Könnyen áttekinthető grafikus riportok növelik az átláthatóságot, időt spórolnak Önnek.
Predor Cloud - Térképes nézet
Könnyen áttekinthető grafikus riportok növelik az átláthatóságot, időt spórolnak Önnek.

Bármikor, bárhonnan egy pillanat alatt áttekintheti, hogy ki dolgozik vagy ki tart éppen szünetet és mióta.

Telephelyenként, tevékenységenként vagy személyek szerint is szűrhet.

Könnyedén megtalálhat egy bizonyos személyt vagy ellenőrizheti, hogy az adott telephelyen kik dolgoznak.

Az esetleges késéseket, hiányzásokat, egyéb munkaidő sértéseket kiemeli a rendszer.
Predor Cloud - Riport
Az esetleges késéseket, hiányzásokat, egyéb munkaidő sértéseket kiemeli a rendszer.

Grafikus riportokon jelennek meg a vezetők számára legfontosabb információk.

Az ikonokra mutatva további információ jelenik meg. A riport gyors áttekintésre szolgál. Természetesen részletes tevékenység adatok is listázhatók, exportálhatók.

Felejtse el a hiányos, kézzel kitöltött jelenléti íveket! A rendszer aláírható, PDF jelenléti ívet generál dolgozói számára.
Predor Cloud - Adatrögzítés
Felejtse el a hiányos, kézzel kitöltött jelenléti íveket! A rendszer aláírható, PDF jelenléti ívet generál dolgozói számára.

A Predor Cloud applikáció segítségével a felhasználók saját mobiltelefonjukat használhatják munkaidő terminálként.

A bejegyzésekhez GPS koordinátákat társít a rendszer, így azonnal látható, hogy mely telephelyen vagy milyen külső címen kezdte meg a munkát. Különösen hasznos ez, ha munkavállalói otthonról vagy külső helyszínen végeznek munkát.

Gyakran előfordul, hogy a jelenléti íveket utólag töltik ki a dolgozók. Ha külső helyszíneken dolgoznak, akkor különösen nehéz követni a ledolgozott órákat. Vita alakulhat ki az elszámolásból, vagy akár veszteség keletkezhet.

Előnyök

Előny
Könnyen áttekinthető grafikus riportok növelik az átláthatóságot, időt spórolnak Önnek
Előny
Távmunka és külső helyszínen végzett munka is valós időben követhető
Előny
Elektronikus, aláírható PDF jelenléti ívet generál a rendszer
Előny
A ledolgozott órák pontos követésével csökkentheti veszteségeit, elkerülheti a vitás helyzeteket
Előny
Bárhonnan, bármikor elérhető laptopról, tabletről, iPadről, mobiltelefonról (iOS, Android)
Előny
Felhő alapú, tehát nem kell drága szervert üzemeltetni

Árak

Egyszeri, nettó indulási költség

Tartalmazza a szolgáltatás üzembe helyezését és az online oktatást.

50 000 Ft

A szolgáltatás nettó havidíja a dolgozói létszám szerint

Dolgozó 1 - 10 fő
11 990 Ft
Dolgozó 11 - 20 fő
19 990 Ft
Dolgozó 21 - 30 fő
26 990 Ft
Dolgozó 31 - 40 fő
34 990 Ft
Dolgozó 41 - 50 fő
42 490 Ft
Dolgozó 50+ fő